Spijt van je aankoop?
Welzijnsgevoel heeft alleen producten, zoals thee, celzouten, zeep en/of cadeautjes waar een zegel beveiliging opzitten of wel dicht geplakt, als je zegel verbreekt kun je het product niet meer retour verzenden. Dit geldt ook voor producten die om hygiƫnische of gezondheidsredenen niet geretourneerd kunnen worden. Verbreekt de klant de verzegeling, dan kunnen deze producten niet geretourneerd worden. Bij een gedeeltelijke retour van de order worden enkel de geretourneerde producten vergoed, niet worden de verzendkosten vergoed.
Hierbij dient het pakket deugdelijk verpakt en voldoende gefrankeerd te zijn (onvoldoende gefrankeerde post wordt door PostNL geweigerd). Wanneer de teruggezonden producten compleet, in originele en onbeschadigde verpakking en ongebruikt zijn, dan ontvangt je aankoopbedrag zo spoedig mogelijk op uwrekening. Voor een snelle afwikkeling voeg je een kopie van de aankoopfactuur aan de retourzending toe met vermelding 'retourzending' en jouw bank- ofgirorekeningnummer.
Ruilen is geen recht.
Het is een gunst van de verkoper. Dat betekent dat een verkoper niet verplicht is om een product terug te nemen als je het toch niet wilt hebben.